scroll_to_content

Neseďte doma alebo športy, ktoré vám najrýchlejšie pomôžu k vysnívanej postave

Podľa Svetovej zdravotníckej organizácie (WHO) je 75 minút intenzívnej či 150 minút miernej športovej aktivity týždenne skvelou prevenciou nadváhy. Ak človeka trápia nadbytočné kilogramy, nemal by sa nikdy spoliehať len na šport. Základom je samozrejme úprava jedálnička. Väčšinou športom neschudnete toľko, koľko si v hlave predstavíte. Navyše keď začnete športovať častejšie, tak si vaše telo zvykne a bude pri športe spaľovať menej tukov. Preto ani nie je dobré, dávať si nejaké vysoké ciele a skôr brať šport ako užitočnú zábavu.

Pri ktorých športoch spaľujete najviac kalórií? Pozrime sa na 6 športových aktivít, ktoré sú hojne odporúčané pre rýchle spaľovanie kalórií.

  • BOX
  • SQUASH
  • VESLOVANIE V PRÍRODE
  • BEH V PRÍRODE
  • PLÁVANIE
  • TENIS

Chudnutie samozrejme nie je všetko. K postave, s ktorou budete naplno spokojní, vedie dlhá cesta. Čo sa tvarovania postavy týka, odporúčajú sa hojne hlavne dva športy - lezenie a surfovanie. Pri boulderingu na lezeckej stene či v prírode zapájate všetky svaly a jedná sa o skvelý tréning sily a koordinácie. Surfing zase výdatne posilňuje stred tela.