DOPRAVA
Môžete využiť nasledujúce spôsoby dopravy:
- SPS
- DPD
- Zásielkovňa
SPS
Expresná balíková preprava. Doručenie do 24 hodin po celom území SR. Informáciu o čase doručenia obdržíte prostredníctvom SMS správy ráno, v deň doručenia. Možnosť bezplatnej zmeny termínu doručenia.
hodnota objednávky | pri platbe prevodom | pri platbe dobierkou |
0 – 60 € | 3,60 € | 5,10 € |
nad 60 € | ZADARMO | 1,50 € |
Všetky ceny dopravy sú vrátane DPH a balného.
DPD
Expresná balíková preprava. Doba doručenia objednaného tovaru zvyčajne do 48 hodín od expedície u nás. Zásielku môžete zároveň sledovať on-line na základe zaslaného kódu.
hodnota objednávky | pri platbe prevodom | pri platbe dobierkou |
0 – 60 € | 3,60 € | 5,10 € |
nad 60 € | ZADARMO | 1,50 € |
Všetky ceny dopravy sú vrátane DPH a balného.
Zásielkovňa
Vyše 460 výdajných miest po celej SR. Expresné doručenie na vámi zvolenú pobočku (výdajné miesto Z-Point). Po uložení zásielky na výdajnom mieste vám príde SMS správa s výzvou na jej vyzdvihnutie. Bezplatné predĺženie doby uloženia.
hodnota objednávky | pri platbe prevodom | pri platbe dobierkou |
0 – 60 € | 2,50 € | 4,00 € |
nad 60 € | ZADARMO | 1,50 € |
Všetky ceny dopravy sú vrátane DPH a balného.
Reklamácia poškodenej zásielky
Ak je zásielka zalepená páskou kuriéra alebo akokoľvek porušená, máte právo nazrieť do balíka pred dopravcom.
Ak je na tovare závada, môžete balík odmietnuť alebo spísať s kuriérom protokol o poškodenom tovare. Ten potom môžete uplatniť pri reklamácii.
Ak si myslíte, že by tovar v balíčku mohol byť poškodený alebo môže niečo chýbať, zásielku nepreberajte a ihneď nám dajte vedieť.
O akokoľvek poškodenej zásielke nás ihneď informujte a dohodneme sa, ako postupovať ďalej.